נתניהו: "אין כעת אישור שאירוע הטרור כוון לישראלים"

    "ביקשתי לעבות את הנוכחות שלנו. הערב יהיו כ-15 איש בנציגויות שלנו באיסטנבול"
    שלמה ריזל 1 Comment on נתניהו: "אין כעת אישור שאירוע הטרור כוון לישראלים"

    בעקבות פיגוע התופת שאירע הבוקר בטורקיה הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו המשמש גם בתפקיד שר החוץ לחדר המצב במשרד החוץ ועקב אחר הדיווחים מטורקיה • "יש גם מנותקי קשר, אנחנו מנסים לאתר אותם"

    צילום: קובי גדעון / לע"מ
    "ביקשתי לעבות את הנוכחות שלנו. הערב יהיו כ-15 איש בנציגויות שלנו באיסטנבול"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פיגוע התופת שאירע הבוקר (שבת) בטורקיה הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו המשמש גם בתפקיד שר החוץ לחדר המצב במשרד החוץ ועקב אחר הדיווחים מטורקיה.

    בדבריו אמר נתניהו כי "במהלך שעות היום קיבלתי עדכונים שוטפים מהנעשה באיסטנבול. אנחנו יכולים לומר בוודאות שיש לנו שני אזרחים ישראלים שלצערנו נהרגו, ייתכן שגם יש חלל שלישי. עדכנו את שתי המשפחות, אני שולח להם את התנחומים בשם עם ישראל כולו. ישנם כ-11 פצועים בדרגות שונות של פציעה, אנחנו מטפלים בהם. אני הנחיתי לשלוח שני מטוסים – מטוס אחד של מד"א, מטוס אחד של צה"ל, על מנת להביא אותם לארץ וכמובן את החללים".

    ראש הממשלה הוסיף כי "אנחנו עומדים בקשר עם השלטונות הטורקים. אני ביקשתי לעבות את הנוכחות שלנו. הערב יהיו כ-15 איש בנציגויות שלנו באיסטנבול, ומנכ"ל משרד החוץ בדרכו לשם. אנחנו בקשר עם ממשלת טורקיה. מנכ"ל משרד החוץ דיבר עם מקבילו וכמובן אנחנו מנסים לברר מודיעינית. אין לנו כרגע אישור שאירוע הטרור הזה כוון לישראלים".

    "אנחנו יודעים שיש גם מנותקי קשר, אנחנו מנסים לאתר אותם. לא נראה כרגע שהם חלק מהאירוע הזה, אבל כמובן שהדברים יתבררו בהמשך. האנשים של משרד החוץ, לרבות חדר המצב כאן, פועלים כל הזמן, יפעלו סביב השעון על מנת להחזיר את האנשים לארץ, ועל מנת לתת את התמיכה המלאה ברגע הקשה הזה. אני בטוח שכל אזרחי ישראל מצטרפים אליי בתקוות החלמה של הפצועים וכמובן בהבעת תנחומים למשפחות של הנרצחים", אמר נתניהו הערב במשרד החוץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כולנו תיקווה שהקדוש ברוך הוא יביא שלום ושכל טוב לברואיו.
      וְתְנֵנוֹ ~ וּלְחֶסֶד וּלְרַחֲמִים בְּעֵינֶיךָ וּבְעֵינֵי כָל רוֹאֵינוּ. בָּרוּךְ אַתָּה יְהֹוָה שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה.